Friday, May 23, 2008

lawak MPV Proton

Pagi-pagi sesampainya aku kat pejabat, buka saja email...
aku ketawa berdekah-dekah....
tahu sebab apa?

teruskan pembacaan anda.


GAMBAR MPV KELUARAN PROTON TERBARU KINI SUDAH ADA DIJALAN RAYA

PRICE = RM 49,999.00 (on road)


Ni betul-betul punya cerita...semasa kawan gi inspection kat Tangkak terjumpa MPV Proton yang bakal dikeluarkan pada tahun depan insyallah... tapi kawan bersyukur kerana dah lihat MPV tersebut.... tapi sayang tak boleh nak gi dekat sangat sebab seberang jalan....

Dari apa yang kawan lihat MPV tersebut boleh dikata amat menarik.... Ni gambar jarak dekat

Memang best ..
1. Rasanya mempunyai 7 atau 8 tempat duduk . Kalau AVANZA aderr 6 ajerr tempat duduk
2. Power stering
3. Spot rim cantik...tapi tak sempat nak ambik gambar
4. Multipurpose. ...macam- macam boleh digunakan untuk angkut barang dan orang..
5. Warna body yg dilihat hanya warna putih aja...rasanya warna lain ada kot!!!!

Ni gambar dari jauh...gambar keseluruhan MPV tersebut







He..he..he.. he..

1 comment:

aungcop said...

hoi... no plat van tu no plat kereta aku la... hehehe.