Thursday, October 9, 2008

... penyeri hidup....

Apai – dipungut kat kantin sekolah pertengahan tahun 2006. Mula-mula masuk ke rumah aku, dia menyorok seolah-olah takut kena pukul. Phobia la tu... mungkin pernah kena pukul di masa lampau. Sampai sekarang... dia tak boleh tengok tali pinggang, kayu pembaris; mesti nak lari...
Dia ni tak pandai nak berlawan dengan kucing lain, mungkin masa kecik tak ada adik beradik lain yang nak diajak berlatih lawan kungfu fighting.

Kitty – Adik aku punya...

Mia – pun adik aku punya jugak... Umur lebih kurang 6 bulan. Dia ni nakal... menurut cerita... tak sempat mak Mia nak bubuh celak kat mata sebelah lagi... Mia lari... sebab tu bercelak sebelah mata. Kitty dan Mia adalah kucing terlatih... tahu kat mana nak buang air.

Apai... tak kisah... dia pergi ke mana-mana semak samun.... di situ dia buang air.

1 comment:

Chekgu BaniHassim said...

siannya mia ngn kitty dikelepetkn telingenye...
huhu..

kucing kutip yg dibela, akan setanding kucing import...