Tuesday, January 13, 2009

cik masuk IJN

12hb. Januari 2009. Cik (mak no. 2) masuk IJN untuk CABG (pembedahan pintasan graf arteri koronari). Aku dan isteri menghantar cik ke sana.
Senja di Kuala Lumpur. Pemandangan dari tingkap wad.



Sementara menunggu proses masuk wad... aku berlegar-legar di sekitar IJN dan mengambil beberapa brosur dekat kaunter.

Di sini aku sertakan isi kandungan brosur tersebut buat tatapan dan ingatan semua; (kerana aku dah letih nak menasihati anak remaja aku juga adik-adik aku agar jangan merokok).


(Dan lagi pulak aku risau ketagihan merokok bila tak terkawal jadi macam kawan ni... sampai dua batang rokok dibantainya untuk hilangkan ketagih!).

2 comments:

gandasura said...

ni rasanya beruk yg dok kat langkawi yang pernah saya jumpa dulu... tapi beruk tu minum todi di tempat pelupusan sampah KUAH.. pasainya mungkin disana free duty...atau rokok tak diharamkan utk warga beruk...hehehehe

abunyer said...

gambar beruk diambil dari blog ni:

SOKONG PALESTIN DENGAN MEMBOIKOT BARANGAN USA/ISRAEL DAN MEMBELI BARANGAN HPA....

http://rosidihussain.blogspot.com/

di touch-up jadi dua batang rokok... itulah yang membuatkan yahudi laknatullah cepat kaya.