Tuesday, August 10, 2010

Pejabat di TTDI, 60000 KL

Bila aku 'godak-godak' mencari file yang hilang ... terpandang aku foto ini. Wah... rindu sungguh suasana begini. Foto yang diambil pada 9hb. Jun 2004 ini mengimbau kenangan lalu ... sewaktu hujan ketika aku melemparkan pandangan keluar tingkap mencari idea ....
Kepada kengkawan yang pernah di sini dulu... terimalah nostalgia ini ...
(Rasa macam nak nangis....)

Boleh dikatakan setiap hari aku pakai baju sejuk bermesej lawak macam ni:
Sampai aku naik suspen; manalah tahu sedang aku men-delete file tiba-tiba aku yang POOF!

7 comments:

SURAIYA PAUZI said...

Saya pun rindu pej lama. Walaupun susah nk cari tempat parking kereta, saya tetap suka ofis lama ... bank ada belaka, bila boring turun belek buku di Jasema, pasara raya tmn tun, supermarket yg tiada tandingan best (sbb susu anak jauh lebih murah dari mana2 kedai hatta giant atau tesco sekalipun) huwwwaaaa ...nak balik sana....

@nu@r said...

fuyooo... saya lah orang yang paling kerinduan pada ini tempat... dah la saya start keje GI masa kat opis ni. Skrg dah tak keje GI.. rindu pada sweeter en. Abu tuh.. hehe

abunyer said...

Tompet jatouh lagi dikonang, ini ken pulok tompet bekerja .... Ismail Jasema tu saya kenal dia sejak kecil lagi ... tahun 1986 kalau tak silap. Dia suka main badminton waktu malam depan kedai. Pakai pelekat singsing hingga nampak lutut! Sekali dia smash.... merudum!
Sweeter 'delete' tu ... la ni masih tersimpan ... pakai sekali sekali. Dah nampak kelusuhannya.

SURAIYA PAUZI said...

Rasanya 'sweater' bukan 'sweeter' (lebih manis)

abunyer said...

'sweater' rasa berpeluh-peluh.. eii rimas!
'sweeter' yang paling disukai ramai, sampai ada yang terkena Diabetes.
bunyi hampir sama namun bendanya jauh berbeza... terima kasih.

@nu@r said...

alamak kene correction oleh editor sebab ejaan salah.. kenangan jugak ni... skrg dah takde editor yang tolong pruf... hahaha.

abunyer said...

sendri baca sendri pruf la... hik hik hik ... itulah peranan pembaca peruf dan editor. kalau nampak salah, kena bagitahu... kalau tidak, kita tak tau. hik hik hik.